Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

H&M Back to School

23.8.17



Education is the most powerful weapon which you can use to change the world. 

So go back to school.




Vrijeme je da naše klince prebacimo iz kupaćih u novu robicu i da se prepremimo za učenje.  Bliži se rujan i povratak u školske klupe. U velike i male škole. Možda nam se svima čini teško i stresno, ali je zapravo jako lijepo. Dobili smo još jednu priliku za steći nove prijatelje i nova znanja.

Koliko god sam se veselila praznicima, toliko sam se veselila i prvom danu škole. Jedva sam čekala dobiti nove knjige, prelistavala sam ih i uživala u mirisu nove knjige. Jeste li i vi koji puta zabili nos u novu knjigu? :)

Klinci jako brzo rastu preko ljeta. Neki dan sam Tomi pokušala navući neku majicu dugih rukava od proljeća  i nije išlo :)

U suradnji s Journal.hr, imala sam priliku kod sebe doma u miru razgledati novu kolekciju iz HM-a. Snimala sam par prefora stvari za Tomu. Poprilično sam se uživila i na odjelu za curke, jako mi se dopada kombinacija suknji s bomber jaknicama. 
Pogledajte na fotkama. Vjerujem da ćete i vi nešto naći za svoje klince i ušminkati ih za prve dane.

Moj mali ove godine kreće u malu školu i moramo se ufurati u ruksake i radne stolove kroz godinu. Da se ne iznenadi kada dođe prvi dan u tvrde školske klupe :)

Puno se toga promijenilo u školama od kada sam ja bila dijete, ali emocije koje svi imaju prilikom povrata u školu su vjerujem još uvijek iste. You can do this kid!



Ako i vi jedva čekate opremiti svoje klince za prvi dan škole, pet sretnih čitatelja ima priliku osvojiti H&M poklon bon u vrijednosti od 500 kuna i iskoristiti ga za kupovinu Back to school kolekcije na dječjem odjelu svih H&M trgovina u Hrvatskoj. 

Sve što morate napraviti je odgovoriti na pitanje iz koje zemlje dolazi poznati brend H&M te odgovor sa svojim podacima (ime, prezime, adresa i kontakt broj) poslati na adresu ifeellucky@journal.hr do nedjelje, 27. kolovoza u ponoć. Obavezno u naslov maila napišite H&M BACK TO SCHOOL. 

Sretni dobitnici bit će objavljeni na portalu Journal.hr i na blogu Lili Halo Decoration u ponedjeljak, 
28. kolovoza 2017. godine.

Dobitnici poklon bonova za kupovinu nove H&M Back To School kolekcije su: Ivana Barić, Marija Grbić, Vesna Henjak Matijević, Marija Bratonja i Barbara Labrović. Čestitamo!













































Sve artikle s fotografija pronađite na službenoj H&M stranici.


0 komentari:




Social Media