Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

Daniel Wellington

24.9.17


Moj Daniel Wellington sat i srebrna narukvica su stigli u lijepim crnim kutijama. Dugo sam htjela imati crni sat, a sada sam dobila priliku nositi najnoviji model Classic Petite Ashfield. Mislim da će se sat jednako dobro uklopiti u večernje i finije dnevne kombinacije. Kako se vama dopada?

Ukoliko se spremate kupiti novi sat, do kraja listopada iskoristite kod "LILIHALO" kako biste ostvarili 15% na bilo koju kupnju Daniel Wellington satova.

Znate koliko ja volim fotkati interijere i detalje u svome domu, mislim da će mi sat poslužiti kao lijepi dodatak na fotografijama. Prozori u dnevnom boravku gledaju na jug i cijeli stan nam bude pun svjetla. Ulovila sam zadnje zrake sunca i napravila par predivnih fotki sata i interijera.






 
 


0 komentari:




Social Media