Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

A flower crown and cocktail workshop at Lela's studio

9.10.17


Kamo izaći petkom?


PRIČA O JEDNOJ ČAROBNOJ RADIONICI


A što vi radite petkom ?
Ja petkom radim cvjetne krune s prijateljicama I fino klopam. 

Prije par dana, imali ste priliku vidjeti fotke na Instagram stories s jedne genijalne radionice  u Lela Design studiu.

Na radionici su bile moje prijateljice Ivana, Nina I Mirna, Lela I njezina ekipa.

Petak je, valja obilježiti još jedan uspješan tjedan i pošteno zakoračiti u dugiiii vikend koji je pred nama.
Već odavno za mene izazak u neko zadimljeno mjesto i nije baš neka opcija. No kada se pak radi o radionicama, bilo kakve vrste dok god radimo nešto kreativno s rukama, e to je već nešto što zaokuplja moju pažnju. Ovo je priča o jednoj takvoj radionici, s puno cvijeća i kreativnih ljudi.

Lelina radionica puna dobrih emocija
Kada mi je prijateljica rekla da me vodi na radionicu s cvijećem, mojoj sreći nije bilo kraja. Po prvi puta imala sam prilike naučiti raditi cvjetnu krunu I to u Lela design studiju.
Lela iz Lela design studia je na sceni (sceni vjenčanja, cvjetnog dizajna i raznoraznih styling) već preko 25 godina, no kako je ona tip koji nikada ne staje, osmislila je raznorazne radionice u kojima se može svašta naučiti, a glavni material je uvijek cvijeće. I to puno cvijeća, svih boja, raznih oblika, savršenog mirisa…ma ono baš prava čarolija.

Došao je tako i moj dugoočekivani petak, a ja sam s mojim prijateljicama odlučili vidjeti koliko sam vješta s cvijećem.
Već na samom ulazu u njen studio shvatila sam da će ovo biti savršeno izlazak za mene. Cvijeće raznih boja i oblika bilo je na svakom kutu studija, miris je bio jednostavno čaroban, s lustera su visili vijenci od breze (ti vijenci su mi tek prava opsesija), a kutak sa hranom I pićem je bio tako genijalno složen da nisam mogla prestati fotkati.

Sve je bilo savršeno postavljeno, a ja sam bila u svom raju, I htjela sam da noć što dulje potraje. Ovo je stvarno bilo mjesto prepuno tako dobrih emocija.
I onda smo krenule…uzbuđene, znatiželjne, vesele I potpuno očarane prostorom na tren smo ušle u Lelin svijet. Plele smo svoje prve cvjetne krune, a uzbuđenju nije bilo kraja, jer iako smo mislile da niti jednoj neće to uspijeti, malo po malo, naše krune su postale prave pravcate kreacije.
Odličan je osjećaj primiti sve te krhke cvjetove u ruke i napraviti nešto s njima, a da ima smisla tako divno izgleda. Zapravo princip pletenja vijenca je jednostavan, na niz se slažu cvijetovi i pričvršćuju s tankom žicom, a mogućnosti tu beskonačne, zbog čega sam sigurna da ću sve što sam na radionici naučila još koji put isprobati.

Iako sam se bojala da sve ne završi prebrzo, noć je zapravo dugo i potrajala. Nakon što smo napravile krune, još dugo smo se družile, smijale, uživale u fenomenalnim slasticama… I zapravo shvatila sam jedno, ovakve radionice me stvarno inspiriraju i napune pa lakše koračam kroz ovu našu sivu svakodnevicu. Postoje mjesta i ljudi koji su toliko kreativni da nas ohrabre da sanjamo I da uživamo u tim lijepim malim stvarima. Šteta što se ponovo ne udajem jer ovo bi bio idealan poklon za mene, no tko zna, možda si ju ponovo poklonim već za rođendan ili pak iznenadim neku od svojih kreativnih prijateljica.


Uživajte u slikama i odvažite se i sami  biti kreativni kad god vam se za to pruži prilika!


































0 komentari:




Social Media